HUOM! Yli 90 % asiakkaista tarkistaa Google-arvostelut ennen ostopäätöstä. Kysy palautetta asiakkailtasi heti palvelun jälkeen ja paranna asiakaskokemusta. Saat lisäksi mahdollisuuden kerätä aitoja Google-arvosteluja tyytyväisiltä asiakkailta, mikä vahvistaa yrityksesi näkyvyyttä ja luotettavuutta verkossa. Haluatko tietää miten?
Google isännöi 73% kaikista online yritysarvosteluista
Lähes jokainen tarkistaa arvostelut ennen digitaalista ostotapahtumaa
Puolet kuluttajista luottaa nettiarvosteluihin yhtä paljon kuin ystävään tai tuttavaan
Yli 60% jättää todennäköisesti arvostelun... sinun tarvitsee vain kysyä!
Kilpailijat ohittavat sinut hakutuloksissa. Google suosii yrityksiä, joilla on paljon hyviä arvosteluja.
Uudet asiakkaat epäröivät. Yksi huono arvostelu voi saada potentiaalisen asiakkaan valitsemaan kilpailijan.
Hyvä työ jää näkymättömäksi. Tyytyväiset asiakkaat harvoin jättävät arvostelua ilman pyyntöä, joten palvelusi todellinen laatu ei näy ulospäin.
Asiakkaan kokemus on aina parhaimmillaan heti palvelun jälkeen, jolloin palaute on tuoreinta ja arvokkainta. DigiLiidi auttaa automatisoimaan palautteen pyytämisen juuri oikeaan aikaan – helposti ja tehokkaasti.
Kysy asiakkailta "miten meillä meni" sähköpostilla, SMS-viestillä tai hän voi vastata siihen esimerkiksi QR-koodin kautta.
Tyytyväiset asiakkaasi voivat helposti jättää arvostelun myös Googleen yhdellä klikkauksella.
Vaikka et voikaan taata jokaisen arvostelun olevan 5 tähden arvoinen, säännöllisesti palautetta pyytämällä ja asiakaspalveluasi jatkuvasti parantamalla varmistat, että asiakkaiden yleinen tyytyväisyys näkyy myös arvosteluissa.
Kiinnostuitko? Varaa sopiva palaveriaika, jossa esittelen ratkaisun.
Pakettiin sisältyy myös mobiilisovellus, jonka avulla mm. pyydät palautetta hallitusti ja vaivattomasti. Palveluni etuja on esimerkiksi:
Voit lähettää arvostelupyyntöjä suoraan CRM:ssä oleville asiakkaillesi.
Näet reaaliajassa monta arvostelupyyntöä on mennyt ja moniko on vastannut.
Asiakkaasi kokevat arvosteluprosessin helppona ja luontevana.
Parempi näkyvyys Googlessa: Suurempi määrä hyviä arvosteluja nostaa sijoitustasi hakutuloksissa.
Uusien asiakkaiden luottamus: Positiiviset arvostelut vakuuttavat uudet asiakkaat kokeilemaan palveluasi.
Vältä huonoja arvosteluja: Saat mahdollisuuden ratkaista ongelmat ennen kuin ne näkyvät julkisesti.
Helppo hallinta: Arvostelujen seuraaminen ja hallinta sujuu vaivattomasti mobiilisovelluksella.
Automaattinen palautejärjestelmä parantaa asiakaskokemusta ja kasvattaa Google-arvostelujen määrää. Ota yhteyttä, niin rakennetaan yrityksellesi positiivinen näkyvyys !
Digiliidi auttaa yrityksiä saamaan enemmän liidejä ja myyntiä. Tiedän, että moni yrittäjä pohtii mitä on markkinointi ja miten se voi tuoda kasvua. Olen erikoistunut tehostamaan myyntiä ja uusasiakashankintaa digitaalisten ratkaisujen avulla. Tehokkaat ratkaisuni parantavat asiakaspalvelua ja myynnin prosesseja.
Ymmärrän että kaikki ei ole vielä ihan selvää.
Ei hätää! Automaatio on suunniteltu siten, että muistutus voidaan lähettää kohteliaasti uudelleen, jotta asiakkaat eivät unohda antaa arvostelua.
Se on hyvä, jos yrityksellä on jo paljon positiivisia arvosteluja. Mutta jos arvosteluja on vähän... Suomalaiset eivät enää ole niin helposti huijattavissa. Jos yrityksellä on vain muutama arvostelu, kukaan ei usko niiden olevan aitoja. Usein nämä harvat arvostelut ovat yrityksen omistajan ja hänen ystäviensä kirjoittamia. Tällaisiin pieniin arvostelumääriin, vaikka ne olisivatkin positiivisia, ei enää luoteta.
Tyytymättömät asiakkaat etsivät palautekanavan, vaikka se olisi vaikeaa. Vaikka sinulla ei olisi jätä-arvostelu-nappia tai et olisi pyytänyt palautetta, he löytävät yrityksesi Googlen kautta ja antavat sille huonon arvostelun, jos siihen on aihetta. Hyviin arvosteluihin ei yleensä nähdä yhtä paljon vaivaa. Jos asiakas on tyytyväinen, hän yleensä pysyy hiljaa.
Vain erittäin tyytyväiset asiakkaat näkevät vaivaa etsiäkseen yrityksen Googlen kautta ja jättääkseen positiivisen arvostelun. Jos kuitenkin lähetät heille pyynnön arvostelusta juuri kun he ovat tyytyväisiä, on todennäköistä, että saat arvostelun ja vieläpä positiivisen.
On tärkeää vastata kaikkiin arvosteluihin, olivat ne positiivisia tai negatiivisia. Negatiiviset arvostelut eivät ole yhtä haitallisia kuin tilanne, jossa asiakkaalle jää vaikutelma, että yritys ei välitä palautteesta.
Palveluni avulla voit kaiken muun hyvän lisäksi, nopeasti vastata arvosteluihin mobiilisovelluksen ansiosta.
Sen voi tehdä täysin automaattiseksi, mutta se vaatii hieman lisätyötä taustalla. Täysin automatisoidussa järjestelmässä yhdistetään sovellus muihin järjestelmiisi, varauskalenteriin tai asiakasrekisteriin. Näin sovellus tietää automaattisesti, milloin asiakas on saanut palvelun tai tuotteen, ja lähettää arvostelupyynnön oikeaan aikaan.
Jos tällaisia yhteyksiä ei ole rakennettu, arvostelupyynnöt voi lähettää helposti myös manuaalisesti suoraan sovelluksesta – se on nopeaa ja vaivatonta! Tai myymälässä tai muissa materiaaleissa olevan QR-koodin kautta.
Tarvitsen vain perustiedot yrityksestäsi ja mahdollisesti asiakaslistan. Hoidan automaation ja käyttöönoton puolestasi, jotta pääset alkuun nopeasti. Koulutan sinut mobiiliäpin käyttöön sekä teen QR-koodin.
Palvelumme on suunniteltu pienyrityksille, ja se maksaa itsensä nopeasti takaisin parantuneena näkyvyytenä ja uusina asiakkaina.
Tarjoan pk-yrityksille selkeät ja kustannustehokkaat työkalut, joilla ne voivat kasvaa ja kilpailla tasavertaisesti isojen toimijoiden kanssa.
Jannen Karikatyyrilahja Oy, Riekontie 7, 02880 VEIKKOLA
Puhelin: 045 490 0350
© 2024 DigiLiidi. All rights reserved.