Yli 90 % asiakkaista tarkistaa Google-arvostelut ennen ostopäätöstä. Hyvät arvostelut eivät ole vain plussaa – ne ovat välttämättömyys nykypäivän yritystoiminnassa. DigiLiidin avulla keräät kasapäin viiden tähden arvosteluja ilman pelkoa negatiivisista kommenteista, jotka voisivat pilata yrityksesi maineen!
Google isännöi 73% kaikista online yritysarvosteluista
Lähes jokainen tarkistaa arvostelut ennen digitaalista ostotapahtumaa
Puolet kuluttajista luottaa nettiarvosteluihin yhtä paljon kuin ystävään tai tuttavaan
Yli 60% jättää todennäköisesti arvostelun... sinun tarvitsee vain kysyä!
Kilpailijat ohittavat sinut hakutuloksissa. Google suosii yrityksiä, joilla on paljon hyviä arvosteluja.
Uudet asiakkaat epäröivät. Yksi huono arvostelu voi saada potentiaalisen asiakkaan valitsemaan kilpailijan.
Hyvä työ jää näkymättömäksi. Tyytyväiset asiakkaat harvoin jättävät arvostelua ilman pyyntöä, joten palvelusi todellinen laatu ei näy ulospäin.
Hyvät arvostelut eivät synny sattumalta – ne vaativat järjestelmällistä maineenhallintaa.
Unohda epävarmuus ja aikaa vievä arvostelujen kerääminen. Palveluni tekee prosessista vaivatonta ja turvallista. Näin se toimii:
Kysy asiakkailta "kuinka sujui" mobiilisovelluksella tai hän voi vastata siihen esimerkiksi QR-koodin kautta.
Jos asiakas reagoi positiivisesti, automaatio lähettää hänelle kutsun jättää arvostelu esimerkiksi Googleen.
Jollei asiakas ollut tyytyväinen, hänet ohjataan lomakkeelle, jossa voi antaa rakentavaa palautetta suoraan sinulle – ei julkisesti.
Kiinnostuitko? Varaa sopiva Meet-palaveriaika tektiviestillä tai sivun tekoäly-chatbotilla!
Tarjoan palvelun, jonka avulla keräät Google-arvostelut hallitusti ja vaivattomasti. Palveluni etuja on esimerkiksi:
Saat enemmän positiivisia arvosteluja, jotka nostavat sijoitustasi Googlessa.
Vältät huonoja arvosteluja ja voit reagoida ongelmiin nopeasti.
Asiakkaasi kokevat arvosteluprosessin helppona ja luontevana.
Pyydät ja hallinnoit arvostelujasi vaivattomasti mobiilisovelluksellamme!
Parempi näkyvyys Googlessa: Suurempi määrä hyviä arvosteluja nostaa sijoitustasi hakutuloksissa.
Uusien asiakkaiden luottamus: Positiiviset arvostelut vakuuttavat uudet asiakkaat kokeilemaan palveluasi.
Vältä huonoja arvosteluja: Saat mahdollisuuden ratkaista ongelmat ennen kuin ne näkyvät julkisesti.
Helppo hallinta: Arvostelujen seuraaminen ja hallinta sujuu vaivattomasti mobiilisovelluksella.
Maineenhallinnan automaatio tekee arvostelujen keräämisestä helppoa ja turvallista. Ota yhteyttä, niin rakennetaan yrityksellesi positiivinen näkyvyys Googlessa!
Digiliidi auttaa yrityksiä saamaan enemmän liidejä ja myyntiä. Tiedän, että moni yrittäjä pohtii mitä on markkinointi ja miten se voi tuoda kasvua. Olen erikoistunut tehostamaan myyntiä ja uusasiakashankintaa digitaalisten ratkaisujen avulla. Tehokkaat ratkaisuni parantavat asiakaspalvelua ja myynnin prosesseja.
Ymmärrän että kaikki ei ole vielä ihan selvää.
Ei hätää! Automaatio on suunniteltu siten, että muistutus voidaan lähettää kohteliaasti uudelleen, jotta asiakkaat eivät unohda antaa arvostelua.
Se on hyvä, jos yrityksellä on jo paljon positiivisia arvosteluja. Mutta jos arvosteluja on vähän... Suomalaiset eivät enää ole niin helposti huijattavissa. Jos yrityksellä on vain muutama arvostelu, kukaan ei usko niiden olevan aitoja. Usein nämä harvat arvostelut ovat yrityksen omistajan ja hänen ystäviensä kirjoittamia. Tällaisiin pieniin arvostelumääriin, vaikka ne olisivatkin positiivisia, ei enää luoteta.
Tyytymättömät asiakkaat etsivät palautekanavan, vaikka se olisi vaikeaa. Vaikka sinulla ei olisi jätä-arvostelu-nappia tai et olisi pyytänyt palautetta, he löytävät yrityksesi Googlen kautta ja antavat sille huonon arvostelun, jos siihen on aihetta. Hyviin arvosteluihin ei yleensä nähdä yhtä paljon vaivaa. Jos asiakas on tyytyväinen, hän yleensä pysyy hiljaa.
Vain erittäin tyytyväiset asiakkaat näkevät vaivaa etsiäkseen yrityksen Googlen kautta ja jättääkseen positiivisen arvostelun. Jos kuitenkin lähetät heille pyynnön arvostelusta juuri kun he ovat tyytyväisiä, on todennäköistä, että saat arvostelun ja vieläpä positiivisen.
On tärkeää vastata kaikkiin arvosteluihin, olivat ne positiivisia tai negatiivisia. Negatiiviset arvostelut eivät ole yhtä haitallisia kuin tilanne, jossa asiakkaalle jää vaikutelma, että yritys ei välitä palautteesta.
Palveluni avulla voit kaiken muun hyvän lisäksi, nopeasti vastata arvosteluihin mobiilisovelluksen ansiosta.
Vaikka automaatio suodattaa tyytymättömät asiakkaat lomakkeelle, voi silti olla tilanteita, joissa huono arvostelu päätyy julkiseksi. Sovelluksemme avulla voit kuitenkin reagoida nopeasti ja osoittaa muille asiakkaille, että otat palautteen vakavasti.
Sen voi tehdä täysin automaattiseksi, mutta se vaatii hieman lisätyötä taustalla. Täysin automatisoidussa järjestelmässä yhdistetään sovellus muihin järjestelmiisi, kuten kassajärjestelmään, varauskalenteriin tai asiakasrekisteriin. Näin sovellus tietää automaattisesti, milloin asiakas on saanut palvelun tai tuotteen, ja lähettää arvostelupyynnön oikeaan aikaan.
Jos tällaisia yhteyksiä ei ole rakennettu, arvostelupyynnöt voi lähettää helposti myös manuaalisesti suoraan sovelluksesta – se on nopeaa ja vaivatonta! Tai myymälässä tai muissa materiaaleissa olevan QR-koodin kautta.
Arvostelut päivittyvät Googleen heti, kun asiakas jättää ne. Useimmat asiakkaat vastaavat pyyntöihin muutaman päivän sisällä.
Tarvitsen vain perustiedot yrityksestäsi ja mahdollisesti asiakaslistan. Hoidan automaation ja käyttöönoton puolestasi, jotta pääset alkuun nopeasti. Koulutan sinut mobiiliäpin käyttöön sekä teen QR-koodin.
Palvelumme on suunniteltu pienyrityksille, ja se maksaa itsensä nopeasti takaisin parantuneena näkyvyytenä ja uusina asiakkaina.
Tarjoan pk-yrityksille selkeät ja kustannustehokkaat työkalut, joilla ne voivat kasvaa ja kilpailla tasavertaisesti isojen toimijoiden kanssa.
Jannen Karikatyyrilahja Oy, Riekontie 7, 02880 VEIKKOLA
Puhelin: 045 490 0350
© 2024 DigiLiidi. All rights reserved.