ETKÖ EHTINYT VASTAAMAAN?

Vastaamaton puhelu on huono asiakaskokemus

Asiakkaat odottavat nopeaa reagointia. 78 % asiakkaista ostaa yritykseltä, joka VASTAA ensimmäisenä. Pidä jokainen potentiaalinen asiakas mukana pelissä – välitön tekstiviesti ja keskusteleva tekoäly varmistaa hyvän asikaskokemuksen, eikä liidit katoa kilpailijalle!

Tekstiviesti palvelu

Moni pienyrittäjä ehtii vastaamaan vain noin puoleen puheluista!

Ratkaisu? Automaattinen tekstiviesti yhdistettynä keskustelevaan tekoälyyn pitää asiakkaan kiinnostuneena ja antaa hänelle selkeät ohjeet seuraavaan vaiheeseen. Näin varmistat, että yksikään potentiaalinen asiakas ei siirry kilpailijan luo, kun ei saanut sinulta vastausta.

Asiakashankinta helpoksi

Kuinka tekstiviestipalvelu toimii?

Asiakas soittaa yrityksesi numeroon, mutta puhelu jää vastaamatta. Tämä on arjen tilanne, jossa kiire voi estää vastaamisen.

Heti puhelun jälkeen asiakkaalle lähtee automaattinen tekstiviesti, jossa kiitetään yhteydenotosta. Se voi sisältää lisäohjeita tai kutsun keskusteluun.

Jos asiakas reagoi tekstiviestiin, tekoäly voi vastata hänen kysymyksiinsä reaaliajassa ja tarjota tarvittavat lisätiedot.

Sinä saat asiakkaan tiedot mobiilisovellukseen. Voit helposti seurata vastaamattomia puheluita ja olla yhteydessä asiakkaaseen myöhemmin.

Eikö puhelinvastaaja aja saman asian?

Tunnetko monta ihmistä, joka kuuntelee puhelinvastaajan nauhoituksen loppuun asti ja jättää jopa oman viestin?!

Asiakas saa heti tekstiviestin, jossa hänen yhteydenottonsa huomioidaan.

Tekstiviesti ei jää pelkäksi automaattiseksi kiitokseksi. Tekoäly vastaa asiakkaan kysymyksiin, antaa tietoa palveluistasi ja ohjaa hänet seuraaviin vaiheisiin – esimerkiksi ajanvaraukseen.

Tekoäly hoitaa ensimmäiset kontaktit puolestasi, joten sinun ei tarvitse keskeyttää työpäivääsi vastaamattomien puheluiden vuoksi.

Näet keskusteluhistorian ja voit vastata viesteihin mobiilisovelluksen kautta.

Kiinnostuitko? Varaa sopiva Meet-palaveriaika tektiviestillä tai sivun tekoäly-chatbotilla!

Parempi asiakaskokemus
Mobilisovellus

Älä päästä asiakkaitasi karkuun

Kuinka monta liidiä jää huomaamatta?

Vastaamaton puhelu on soittajan mielestä aina huono asiakaskokemus. Asiakkaat eivät aina jaksa yrittää uudelleen, vaan siirtyvät kilpailijan luokse. Onneksi on olemassa ratkaisu: Missed Call Text Back -palvelumme avulla voit napata nämä hukatut yhteydenotot vielä ostaviksi asiakkaiksi.

Käytännössä liidi tarkoittaa tässä tapauksessa potentiaalista asiakasta, joka on osoittanut kiinnostusta soittamalla. Palvelumme muuttaa nämä arvokkaat yhteydenotot myynnillisiksi liideiksi. Samalla varmistamme, että soittaja saa nopean vastauksen, mikä on avain hyvään asiakaskokemukseen. Palvelu toimii automaattisesti ja lähettää soittajalle tekstiviestin heti, kun puhelu jää vastaamatta.

Viestin avulla asiakas voi vastata helposti ja hän päätyy keskusteluun tekoäly-chatin kanssa, joka voi vastata kysymyksiin, ohjata varaamaan ajan tai kerätä muut tarvittavat tiedot.

Yrittäjänä tiedät, kuka soitti ja mitä he tarvitsevat.
Jos asia vaatii henkilökohtaista huomiota, voit ottaa yhteyttä suoraan, mutta tekoäly voi myös hoitaa asiaa itsenäisestikin.

Parempi asiakaskokemus

Älä anna kiireen viedä asiakkaita kilpailijalle. Automaattinen tekstiviestipalvelu varmistaa, että jokainen yhteydenotto huomioidaan – vaivattomasti ja nopeasti.

Estä asiakkaiden siirtyminen kilpailijalle

Vastaamattomat puhelut ovat yleisin syy, miksi potentiaalinen asiakas valitsee toisen yrityksen. Automaattinen tekstiviesti pitää asiakkaan sitoutuneena ja ohjaa hänet takaisin sinun luoksesi.

Paranna asiakaskokemusta

Asiakas tuntee, että hänen yhteydenottonsa on huomioitu, vaikka et ehtisikään vastata heti. Tämä jättää positiivisen ja ammattimaisen kuvan yrityksestäsi.

Moderni ja ammattimainen vaikutelma

Automaattinen tekstiviesti ja tekoälyratkaisut luovat yrityksestäsi kuvan, joka on sekä asiakaslähtöinen että teknologisesti edistyksellinen – ilman, että se vaatii sinulta lisätyötä.

asiakastyytyväisyyden parantaminen

Haluatko lisää automaatiota asiakashankintaasi?

Digiliidi auttaa yrityksiä saamaan enemmän liidejä ja myyntiä. Tiedän, että moni yrittäjä pohtii mitä on markkinointi ja miten se voi tuoda kasvua. Olen erikoistunut tehostamaan myyntiä ja uusasiakashankintaa digitaalisten ratkaisujen avulla. Tehokkaat ratkaisuni parantavat asiakaspalvelua ja myynnin prosesseja.

ETKÖ OLE VIELÄ IHAN VARMA

Usein kysytyt kysymykset

Ymmärrän että kaikki ei ole vielä ihan selvää.

Voiko tekstiviestin sisältöä muokata?

Kyllä, viestin sisältö on täysin muokattavissa yrityksesi tarpeisiin. Voit lisätä esimerkiksi ajanvarauslinkin, ohjeita tai lyhyen kiitosviestin.

Mitä jos asiakas ei vastaa viestiin?

Automaattinen tekstiviesti toimii muistutuksena, mutta asiakas voi aina palata yhteydenottoonsa myöhemmin. Sovellukseen tallentuu tieto vastaamattomasta puhelusta, joten voit itse soittaa takaisin.

Saako järjestelmän toimimaan nykyiseen puhelinnumerooni?

Ei, tämä toiminto vaatii erillisen puhelinnumeron, koska se käyttää taustalla rakennettua järjestelmää, joka on yhteydessä tekoälyyn, kalenteriin ja muihin tarjoamiini toimintoihin. Tämä mahdollistaa automaation, kuten tekstiviestien lähettämisen, asiakaskyselyihin vastaamisen ja ajanvarausten hoitamisen sekä yhteyden mobiilisovellukseen.

Puhelinnumero ja viestit kuuluvat palvelun kuukausimaksuun, joten saat kaiken tarvitsemasi yhdellä kohtuuhintaisella ratkaisulla, jota voi laajentaa myöhemmin monipuolisesti.

Miten tämä eroaa liittymän automaattisesta tekstiviestivastauksesta

Moniin matkapuhelimiin sekä liittymiin saa automaattisen tekstiviestivastauksen, jos puheluun ei vastata. Se tosin jää sitten siihen. Jos potentiaaliselle asiakkaalle käy selväksi, ettei hän saa asiaansa siinä eteenpäin, niin hän siirtyy seuraavaan numeroon.

Nyt kuitenkin tekoäly pystyy hoitamaan menestyksekkäästi yleisimmät kysymykset sekä koulutuksensa mukaan tekemään jotain toimenpiteitäkin, eikä soittaja jää epätietoiseen tilaan.

Voiko tekoäly vastata monimutkaisiin kysymyksiin?

Tekoäly koulutetaan yrityksesi datalla ja se osaa vastata lyhyesti useimpiin kysymyksiin. Varsinkin jos useimmin kysytyty kysymykset on tiedossa.

Onko järjestelmä kallis?

Ei! Palvelu on suunniteltu pienyrityksille, ja sen hinta on erittäin kilpailukykyinen suhteessa siihen, kuinka paljon se auttaa pitämään asiakkaat sitoutuneina.

DiiLiidi logo punainen

Tarjoan pk-yrityksille selkeät ja kustannustehokkaat työkalut, joilla ne voivat kasvaa ja kilpailla tasavertaisesti isojen toimijoiden kanssa.

Yhteys

Jannen Karikatyyrilahja Oy, Riekontie 7, 02880 VEIKKOLA

© 2024 DigiLiidi. All rights reserved.